Thursday, September 8, 2011

KECEWA

Assalamualaikum 

semua orang penah merasa kecewa kan ?
tapi aku kecewa bukan disebabkan putus cinta .
tapi kecewa kerana tidak mendapat restu keluarga .
ermmm fikir2 balik , lupakan sementara masalah ni ,
perjalanan masih jauh , tak tahu lagi ape akan jadi masa yg akan datang .
tak guna tiap2 malam menitiskan air mata yg berharga ni .
aku nak ubati hati yang sengsara , sedih , kecewa .
tapi macam mane ??
takkan la aku nak ketawa , ketawa , dan terus ketawa ?
hakikat hati aku sedih . aku tak kuat nak hadapi .
aku perlu tabahkan hati untuk tempuhi semua ini .



: Tekadkan diri untuk menjadikan hari yang baru tu hari yang baik, 
sungguh baik, sebaik yang mungkin dari hari yang sebelumnya.

0 geng ajak sembang !:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...