Thursday, July 14, 2011

dahulu dan kini

Assalamualaikum ....

"dahulu , kini , dan selamanya" (wah cam tagline umno plak kan ? ) hehehe .
oke lupakan tagline tu...bukan nak story mory sal politik  !
semua org inginkan perubahan pada diri sendiri kan ? tak banyak sikit pon jadi la kn ?
perubahan yg paling ketara yg aku nk kulit muka yg cerah . xperlu mcm cina or omputih ,
 sekadar cerah cukupla kan.


sape yg kenal aku pada zaman persekolahan & PLKN semestinye da bese tengok
wajah zaman KEGELAPAN aku kan ? hahahaha
nak tgk ? ni je koleksi yg ade dlm simpanan .

*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaaaaaaaaa . haaa ni la aku . korang kenal tak sape ni ? :P
ni aku la weyyyy ~  (agak kasaq di situ .)

bese la kan . sape yg kenal aku msti tawu aku ni aktif sukan mase kt skola , slalu kawad kaki , cmne tak gelap kan ? bile dpt tawu masok PLKN , haaaa ape lagi lumur SUNBLOCK sebotol kt muka pn tak luak jugak . still cenggitu rupa nye . agak stress and tension jgk la bile org ckp kt aku "asal hodoh sngt ko ni ?", "ko ni macam anak india jela weiii " , bile masok poly plak cite mase sem1 , ade la kwn aku sorg ni xthu aku ni asal org kelantan , titibe dgr plak aku speaking klantan kan , dorg agak tekejot gak la smpai cakap ,
"hg org klantan ka wei ?? aku ingt hg ni pior penang punye org , muka mcm anak mami !" 
hahahaha....macam2 la jgk yg aku dgr , agak HOT&spicy jgk la telinga ni kan...



sekitar awal tahun 2010 , mase aku sem4 (practical training)
ade membe aku syorkan gune produk ni , nak tawu tak produk ape ?
*
*
*
*
TIA AMELIA

*bukan nak promote produk ni sbb bkn aku dpt komisyen pon kan. 
masalah kulit aku kulit warna tak sekata . masalah jerawat kurang , 
bile time dtg bln tu bese la kan seketul dua jerawat nk menyebok kat muka aku ni.
dlm mase 6bulan practical aku amek peluang cuba nak cerahkan kulit 
sbb keje ofis bese la ade AIR-COND !
tak perlu nak fikir kene panas kulit gelap lagi....

dan hasilnye amat memuaskan.....tgk ni ~
*
*
*
*
   
   
   


ape pendapat korang , BERKESAN tak??? tawu la zaman skg ade edit2 bagai sume kan ? setakat nk edit buang jerawat bole kan ? kulit gelap kalo bagi cerah nmpk sngt ketara kn edit2 sume tu , 
tak percaye ? (haaa lu p la sndri.)
kwn2 yg da lame xjumpe msti tegor "kulit makin cerah skrang pakai ape ??" 
ade lagi kes ni kat fesbuk , PLKN da berlalu 3 tahun lepas , ade la org ni tegor 
"cam kenal , tp nak add takot salah org pulak , betol ke ni fyka ??"
ape2 pon aku TERamat la berpuas ati setelah menggunakan produk tu .
bagi sesape ingin mencuba silakan .
TAPI.....ade tapi tapi ni , pastikan yg korang beli tu original , sbb bnyk produk tiruan skrg ni .
nanti bukan makin cantik , makin teruk pulak wajah korang yg cantik manis sume ni kan .

ok la , cukup la cite pnjang lebar , penat plak korg nak bace nnti , aku pn penat nak menaip jugak ni .


*SHARING IS CARING*
BYEBYE^^


1 geng ajak sembang !:

SayaAnim said...

wah...

memang berbeza laaa..
sangat2..

makin cun..eheeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...